• 2020

    Aufsatz (Zeitschrift)

    Rothmeier, K., Pflanzl, N., Hüllmann, J. A., & Preuss, M. (2020). Prediction of Player Churn and Disengagement Based on User Activity Data of a Freemium Online Strategy Game. IEEE Transactions on Games, 2020.
    Mehr Details BibTeX Gesamter Text DOI

    Aufsatz (Konferenz)

    Hüllmann, J. A., & Krebber, S. (2020). Identifying Temporal Rhythms using Email Traces. In Proceedings of Americas Conference of Information Systems (AMCIS), Salt Lake City, United States.
    Mehr Details BibTeX Gesamter Text

    Hüllmann, J. A., & Mattern, J. (2020). Three Issues with the State of People and Workplace Analytics. In Proceedings of the 33rd Bled eConference, Bled, Slovenia.
    Mehr Details BibTeX Gesamter Text

  • 2019

    Aufsatz (Konferenz)

    Badmaeva, T., & Hüllmann, J. A. (2019). Investigating Personalized Price Discrimination of Textile-, Electronics- and General Stores in German Online Retail. In Proceedings of the 14th International Conference on Wirtschaftsinformatik (WI), Siegen.
    Mehr Details BibTeX Gesamter Text

    Hüllmann, J. A. (2019). The Construction of Meaning through Digital Traces. In Proceedings of the Pre-ICIS 2019, International Workshop on The Changing Nature of Work, München, Deutschland.
    Mehr Details BibTeX Gesamter Text

  • 2018

    Aufsatz (Zeitschrift)

    Klein, S., & Hüllmann, J. A. (2018). Datenkapitalismus akademischer Wissenschaftsverlage. Wirtschaftsdienst, 98(7), 477–480.
    Mehr Details BibTeX Gesamter Text DOI

    Aufsatz (Konferenz)

    Hüllmann, J. A., & Kroll, T. (2018). The Impact of User Behaviours on the Socialisation Process in Enterprise Social Networks. In Proceedings of the 29th Australasian Conference on Information Systems (ACIS), Sydney, Australia.
    Mehr Details BibTeX Gesamter Text

    Kurzbeitrag (Poster)

    Hüllmann, J. A. (2018). A Network Perspective on Collective Media Choice. Poster session presented at the NITIM 2018, Konstanz.
    Mehr Details BibTeX Gesamter Text

  • 2017

    Sonstige (technische Spezifikation, informelle Veröffentlichung)

    Hüllmann, J. A. (2017). Measurement of Social Capital in Enterprise Social Networks: Identification and Visualisation of Group Metrics (master thesis).
    Mehr Details BibTeX Gesamter Text