The Decoy Effect in Reward-Based Crowdfunding: Preliminary Results from an Online Experiment
Tietz M; Simons A; Weinmann M; vom Brocke J
Zusammenfassung
Semantic Scholar extracted view of {\textquotedbl}The Decoy Effect in Reward-Based Crowdfunding: Preliminary Results from an Online Experiment{\textquotedbl} by M. Tietz et al.
Schlüsselwörter
Crowdfunding; decoy effect; rewards; behavioral science
Publikationstyp
Forschungsartikel in Sammelband (Konferenz)
Begutachtet
Ja
Publikationsstatus
Veröffentlicht
Jahr
2016
Konferenz
37th International Conference on Information Systems
Konferenzort
Dublin
Buchtitel
Proceedings of the 37th International Conference on Information Systems (ICIS 2016)
Herausgeber
Ågerfalk PJ; Levina N; Kien SS
Erste Seite
1
Letzte Seite
11
Verlag
Association for Information Systems
Ort
United States
ISBN
978-0-9966831-3-5
Gesamter Text