Customer Service in Social Media - An Empirical Study of the Airline Industry

Carnein Matthias, Homann Leschek, Trautmann Heike, Vossen Gottfried, Kraume Karsten


Schlüsselwörter
Customer Service; Social Media; Twitter; Facebook; Airline Industry; CRM; Analytics



Publikationstyp
Aufsatz (Konferenz)

Begutachtet
Ja

Publikationsstatus
Veröffentlicht

Jahr
2017

Konferenz
17th Conference on Database Systems for Business, Technology, and Web (BTW '17)

Konferenzort
Stuttgart, Germany

Buchtitel
Proceedings of the 17th Conference on Database Systems for Business, Technology, and Web (BTW '17)

Herausgeber
Bernhard Mitschang and Norbert Ritter and Holger Schwarz and Meike Klettke and Andreas Thor and Oliver Kopp and Matthias Wieland

Seiten
33-40

Band
P-266

Reihe
Lecture Notes in Informatics (LNI)

Verlag
Gesellschaft für Informatik

ISSN
978-3-88579-660-2